perjantai 21. tammikuuta 2022

Korona

 No niin nyt koronakin sitten sairastettu, 3 viikkoa meni hieman oudoissa oloissa ja viikko sairaalassa. Tämä siksi koska sairastan syöpää ja olen riskiryhmässä ja vastustuskyky heikko mutta nyt jo taas elämä voittaa ja syöpähoidot jatkuvat ja jaksankin jo jotain tehdä koronan jälkeen. Oli kyllä kova tauti minun kohdallani ainakin. Voimia kaikille korona potilaille ja voimia kaikille jotka pandemiasta kärsivät.


Syöpä on mutta onneksi hyvä hoito Suomessa ja hieman olen lääkkeistä vastinetta saanut mutta kyllä elämä on muuttunut syöpädiagnoosin jälkeen. Elämä mennyt kokonaan uuteen uskoon mutta niin kuin sanotaan, elämä on ! Päivä kerrallaan.


Joulun alla ehdin hieman hemmotella ihania ystäviäni jotka ovat viime vuoden aikana minua auttaneet, olen saanut paljon apua jokapäiväisissä asioissa ja olen siitä ikuisesti kiitollinen. Syöpä veti huonoon kuntoon viime vuonna ja iso Kiitos kaikille auttaneille.


Ohessa Punajuuri carpaccio, sinapinsiemeniä, parmesankreemi ja taatelipyre sekä dukkahia, nam.



Suussa sulavaa lampaan ulkofilettä, maaartisokkaa, tillikastiketta, siitakesieniä, karhunmarjaa ja vaahdotettua hapankermaa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Hei kaikille!! www.dmkdesignminnakokko.com Nyt on uutta: DMK Design Minna Kokko, on avannut jälleen ovensa nettikaupan muodossa. Laadukkait...